AKCIJA: Endoskopski pregled

U zimskom dijelu godine češće su infekcije gornjih dišnih puteva. One mogu biti blage (prehlada) ili snažnijeg intenziteta (gripa, upale). Virusne infekcije (prehlada, gripa) ne zahtijevaju antibiotsku terapiju, već prolaze same od sebe nakon nekoliko dana. U nekim slučajevima, blaga virusna infekcija gornjih dišnih puteva može voditi snažnijoj infekciji i virusnoj upali sinusa, što i dalje ne zahtijeva tretman antibiotikom. Kod upala uha, grla i nosa uzrokovanih bakterijom prepisuje antibiotik.

Veću sklonost ponovljenim ili kroničnim upalama sinusa imaju alergičari, osobe koje imaju nosne polipe ili ozljede nosa zbog kojih je izmijenjena struktura sluznice nosa te druge promjene u građi nosa (primjerice devijacija septuma). Neliječene i/ili opetovane infekcije gornjih dišnih puteva mogu ostaviti dugoročne posljedice na funkciju nosne sluznice.

Tijekom prosinca iskoristite promotivni popust od 20% na endoskopski pregled specijaliste otorinolaringologije.

Pregled traje nekoliko minuta, tijekom kojeg liječnik specijalist uvodi tanku cjevčicu s kamerom na vrhu (endoskop) u nos ili grlo. Svrha pregleda je snimanje struktura te utvrđivanje eventualnih strukturalnih promjena. Riječ je o bezbolnoj i sigurnoj metodi detaljne dijagnostike grla i nosa.

Usluga endoskopskog pregleda u Poliklinici Leptir namijenjena je i djeci i odraslima.

Zanima Vas endoskopski pregled?

Otorinolaringološke preglede i kirurške zahvate u Poliklinici Leptir radi dr Josip Mihalj, specijalist otorinolaringolog i kirurg glave i vrata, subspecijalist plastične kirurgije glave i vrata.

Za narudžbu i više informacija javite se našim medicinskim sestrama na +385 1 3014 923 ili mailom na info@poliklinika-leptir.hr. Sve naše cijene u svakom trenutku provjerite na Cjeniku.