Operacija trećeg krajnika

Indikacije za operativni zahvat trećeg krajnika su:

• Treći krajnik je potpuno ispunio dio ždrijela iza nosnih šupljina
• Česte gnojne upale uha
• Česte serozne upale uha
• Začepljenje nosa s iscjetkom uz otežano disanje na usta
• Smetnje u govoru
• Sumnja na malignu bolest krajnika

Nakon operacije, potrebno je pripaziti na prehranu i aktivnost operirane osobe. Prva tri dana nakon zahvata treba piti puno tekućine. Prvi dan su preporučljivi samo bistri sokovi, primjerice od jabuke. Drugi dan može se započeti s unosom lagane dijetne hrane – juhe, krumpira, banana… Budu li potrebna određena prehrambena ograničenja, liječnik će dati upute.
Prvih nekoliko dana potrebno je mirovanje, a nakon toga slijedi postupno uključivanje u svakodnevne aktivnosti. Bolovi nakon zahvata mogu se liječiti analgeticima, pri čemu treba izbjegavati acetilsalicilnu kiselinu (andol, aspririn). Zbog zacjeljivanja operacijske rane i čišćenja tkiva često se javlja neugodan zadah. To se može ublažiti grgljanjem i ispiranjem usta blagom otopinom koja se može kupiti u ljekarni.

Zanima Vas operacija trećeg krajnika?

Otorinolaringološke preglede i kirurške zavate u Poliklinici Leptir radi dr Josip Mihalj, specijalist otorinolaringolog i kirurg glave i vrata, subspecijalist plastične kirurgije glave i vrata.

Za narudžbu i više informacija javite se našim medicinskim sestrama na +385 1 3014 923 ili mailom na info@poliklinika-leptir.hr. Sve naše cijene u svakom trenutku provjerite na Cjeniku.