Akcija: Hemoroidi

Hemeroidalna bolest, koja se u žargonu često naziva samo hemoroidi, je vrlo česta bolest. Javlja se kod osoba oba spola i svih dobnih raspona, ipak nešto češće kod osoba srednje i starije životne dobi. Zašto se razvija nije u potpunosti jasno, vjerojatno se radi o kombinaciji genetske predispozicije i životnih navika. Češće se ipak javlja kod osoba koje pate od zatvora, sindroma iritabilnog kolona ili drugih bolesti crijeva. Osobe koje podižu teške stvari ili osobe koje se drugačije fizički naprežu mogu vremenom razviti hemoroidalnu bolest, a često se javljaju i tijekom trudnoće.

Simptomi

Hemoroidalna bolest dijeli se u četiri stadija. U počecima se radi samo o blagim simptomima zbog unutarnjih hemoroida, ali s vremenom mogu nastati i vanjski hemoroidi koji izazivaju veći stupanj neugode.

• Unutarnji hemoroidi se ne vide i često ne uzrokuju bol cijelo vrijeme, nego samo kod obavljanja velike nužde. Također, tada se može primijetiti i svježa (svijetlo crvena) krv u tragovima.
  • Vanjski hemoroidi vidljivi oko anusa, a karakteriziraju ih snažniji simptomi: svrbež, iritacija i oticanje oko anusa, značajniji bol i krvarenje.
  • Može doći i do upale, koja se manifestira jakim bolom i oticanjem, a hemoroidi postaju tvrdi na dodir.

Prvi korak prema oporavku je subspecijalistički pregled abdominalnog kirurga. Do kraja listopada iskoristite promotivnu cijenu od 400,00kn.

Liječenje

Hemoroidalnu bolest prvog i drugog stupnja moguće je liječiti kremama, lijekovima i promjenom životnog stila. No, uznapredovale stadije (treći i četvrti) najuspješnije se liječi kirurškim putem

HAL/RAR metoda je minimalno invazivna, no maksimalno uspješna u tretmanu hemoroidalne bolesti. Za zahvat je potrebna posebna priprema. Osim što zahvat traje kratko, oporavak također traje kraće u odnosu na neke druge metode kirurškog liječenja hemoroidalne bolesti. Pacijent u Poliklinici boravi manje od 24 sata, a do potpunog oporavka obično prođe pet do sedam dana.

Ishod

Po operativnom zahvatu važno je pridržavati se prehrambenih smjernica. One se baziraju na laganoj hrani bogatoj hranjivim tvarima, s obiljem tekućina. No, i nakon oporavka se preporučuje bazirati prehranu na tim principima, kako bi se velika nužda obavljala bez naprezanja. HAL/RAR metodom uspješno se rješava problem s hemoroidima, no pacijent mora napraviti dugoročne i održive promjene životnih navika, kako se ne bi ponovila hemorodialna bolest. Posebno vrijedi za osobe koje imaju genetsku sklonost bolestima debelog crijeva.

Zanima Vas operacija hemoroida?

Minimalno invazivnu kirurgiju hemoroida tehnikom HAL/RAR u Poliklinici Leptir radi dr Domagoj Ivanović, specijalist opće kirurgije, subspecijalist abdominalne kirurgije.

Za narudžbu i više informacija javite se našim medicinskim sestrama na +385 1 3014 923 ili mailom na info@poliklinika-leptir.hr. Sve naše cijene u svakom trenutku provjerite na Cjeniku